parasol z logo

Parasole z logo jako skuteczny gadżet reklamowy

Śpiewano o nich piosenki, występowały w filmach i serialach, a nawet w teledyskach. Parasole, bo o nich mowa, to praktyczne gadżety reklamowe, których potencjał marketingowy zauważono już wiele lat temu. Nic więc dziwnego, że należą do jednych z najchętniej wybieranych akcesoriów reklamowych przez przedsiębiorstwa, chcących rozpromować swoją markę. Czemu zawdzięczają swój sukces? Tak naprawdę są popularne z wielu względów, o czym napiszemy w dalszej części artykułu.

Funkcjonalność pod wieloma postaciami, czyli parasole z logo jako skuteczny gadżet reklamowy

Dla każdego klienta, który korzysta z otrzymanego gadżetu reklamowego, najważniejsza jest jego praktyczność. Skuteczne akcesorium do promocji marki to bowiem w swoim założeniu taka rzecz, której się używa na co dzień, a nie taka, która ładnie się prezentuje, lecz zbiera kurz. Logo musi być wyraźnie eksponowane, gdyż dopiero wtedy można powiedzieć o sukcesie marketingowym. W tę tendencję parasole wpisują się idealnie. Są gadżetem, który można mieć zawsze pod ręką, a także dzięki wykonaniu z wysokiej jakości materiałów mogą posłużyć klientowi przez wiele lat. Nie zapominając oczywiście o warstwie funkcjonalnej, czyli o ochronie przed wiatrem oraz deszczem.

Parasole z logo, czyli duża powierzchnia do reklamowania się

W porównaniu do pendrive’ów czy kubków parasole mają jedną zasadniczą przewagę nad tymi użytecznymi gadżetami, a mianowicie znacznie większą powierzchnię do zadrukowania. Dzięki temu można w niezwykle kreatywny sposób wyeksponować logo, wykorzystując do promocji całą dostępną przestrzeń lub tylko jej poszczególną część. W zależności od potrzeb firmy może wystarczyć również subtelna nazwa marki w konkretnym miejscu. Jak widać możliwości jest wiele, tak jak osób chcących korzystać z tego wspaniałego gadżetu.

Dodatek do stylizacji, a może coś więcej? Czyli parasole z logo obecnie

Rola tych przedmiotów wciąż zyskuje na znaczeniu. Już nie są to tylko akcesoria praktyczne chroniące przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Coraz więcej znaczą również w świecie mody, dzięki czemu ilość kompozycji kolorystycznych, a także wzorów jest przeogromna. Warto wziąć to pod uwagę, tworząc parasole z logo dla swoich klientów. Należy pamiętać, że gadżet reklamowy powinien wyróżniać się na tle konkurencji, czy to minimalizmem, czy też wręcz przeciwnie barwną kolorystyką.