Gadżety reklamowe

Personalizowane gadżety firmowe

Personalizowane gadżety firmowe to niezwykle uniwersalna forma reklamy, która sprawdza się zarówno w przypadku małych rodzinnych firm, jak i dużych korporacji o międzynarodowym zasięgu. Jakie są ich główne zalety? Z jakiego rodzaju personalizowanymi gadżetami możemy mieć do czynienia? Poniżej garść przydatnych informacji na ten temat!

Główne zalety personalizowanych gadżetów firmowych

Jakie są główne atuty personalizowanych gadżetów firmowych?

  • Stanowią one sprawdzony sposób na skrócenie dystansu pomiędzy firmą a klientem – stałym lub potencjalnym. Drobny upominek to świetny wstęp do rozmowy i pretekst do wymiany wizytówek, wysłania oferty czy umówienia się na kolejne spotkanie. Takie prezenty świetnie sprawdzają się podczas różnego rodzaju wydarzeń branżowych, takich jak chociażby targi, konferencje czy sympozja.
  • Możliwość zadbania o dobre samopoczucie klienta – wręczając klientowi personalizowany gadżet firmowy, sprawiamy, że czuje się ważny i doceniony. Dotyczy to w szczególności sytuacji, gdy w spotkaniu uczestniczą osoby trzecie. Rezultatem tego działania jest wywołanie pozytywnych skojarzeń, które mogą przełożyć się na decyzje zakupowe w przyszłości.
  • Przekładają się one na wzrost efektywności pracy – nawiązanie wartościowej relacji z kontrahentem będzie znacznie efektywniejsze, gdy w czasie spotkania wręczymy mu spersonalizowany gadżet reklamowy. Co więcej, można wówczas liczyć także na polepszenie jakości budowanej relacji.
  • Są dobrym sposobem na zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy. Dotyczy to w szczególności tych przedsiębiorstw, które dopiero stawiają pierwsze kroki na rynku. Decydując się na personalizowane gadżety wysokiej jakości, firma nie tylko informuje świat o swoim istnieniu, lecz pokazuje również, że dba nie tylko o wizerunek swój, ale również klientów.
  • Dzięki nim klient staje się żywą wizytówką naszej firmy – jak pokazują wyniki licznych badań, gadżety reklamowe w realny sposób oddziałują na procesy decyzyjne osób nimi obdarowanych, ale nie tylko. Nadruk widoczny na używanym każdego dnia kubku czy długopisie to znakomity sposób na darmową reklamę prowadzonej przez siebie firmy.
  • To świetny sposób na zmotywowanie pracowników firmy do działania – otrzymując spersonalizowane gadżety firmowe, czują się ważni i chętnie podkreślają swoją przynależność do przedsiębiorstwa. Takie upominki można wręczyć na przykład przy okazji urodzin firmy, wyjazdu integracyjnego czy świąt Bożego Narodzenia. Z ich pomocą można także wyróżnić pracowników osiągających najlepsze wyniki.

Rodzaje personalizowanych gadżetów firmowych

Na jaki rodzaj personalizowanych gadżetów firmowych możemy się zdecydować? Możliwości jest mnóstwo! Wybierając je, należy skupić się na tym, aby były one dopasowane do profilu działalności marki. Przykładowo, firma specjalizująca się w produkcji kawy może zainwestować w kubki reklamowe. Marka kosmetyczna może natomiast postawić na kieszonkowe lusterka.

Personalizowane gadżety firmowe podzielić można na kilka głównych kategorii:

  • Biuro i praca – zaliczają się do niej między innymi kubki, teczki konferencyjne, zestawy naklejek samoprzylepnych, długopisy, zakreślacze czy tzw. antystresy, czyli gadżety o różnych kształtach, przeznaczone do ściskania i rozładowujące napięcie.
  • Do picia – tego typu personalizowane gadżety firmowe to między innymi kubki ceramiczne, papierowe słomki czy butelki termiczne, które skutecznie utrzymują pożądaną temperaturę napoju przez długi czas.
  • Elektronika – to niezwykle funkcjonalne upominki, takie jak chociażby pendrive’y, powerbanki, głośniki bluetooth, bezprzewodowe słuchawki czy ładowarki solarne.
  • Sport i rekreacja – gadżety te przypadną do gustu miłośnikom aktywności fizycznej. Są to między innymi koszyki rowerowe, piłki plażowe, składane wachlarze, lampy kempingowe czy opaski sportowe.
  • Ekologia – miłośnikom życia w stylu eko spodobają się na przykład wielorazowe torby na zakupy czy papierowe słomki.