Torby bawełniane

Torba bawełniana jako gadżet reklamowy

Niezależnie od profilu firmy, jej klienci z pewnością cenią sobie praktyczne gadżety reklamowe. Przykładem tego typu rozwiązania jest bawełniana torba, która doskonale sprawdza się jako przedmiot codziennego użytku, będący jednocześnie sprawdzającą się powierzchnią reklamową. W dobie obecnie panującej mody na eko rozwiązania, to szczególnie dobry pomysł na zainteresowanie klientów swoją ofertą oraz misją firmy.

Po co nam gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe są jednym ze sposobów zwrócenia uwagi na firmę oraz jej działalność. W miarę możliwości gadżet powinien odpowiadać i kojarzyć się z działalnością firmy, jednak nie zawsze jest to możliwe. Nie sposób bowiem oczekiwać np. reklamowych akumulatorów ani innych rzeczy, które trudno by było zmieścić w torebce lub korzystać z nich niezależnie od tego, czym klient zajmuje się na co dzień.

Rozdawanie potencjalnym klientom gadżetów z logo marki jest jedną z nienachalnych form reklamy, która jest zdecydowanie preferowana w dzisiejszych czasach. Podejście do klienta nieco się zmieniło. Zamiast próbować nieco nachalnie i na siłę oferować mu swoje produkty, obecnie kładzie się nacisk na sam odbiór marki. Ma on być jednoznacznie pozytywny, a klienci mają utożsamiać się z polityką firmy. A korzystanie z gadżetów firmowych zdecydowanie to ułatwia. Powoduje, że dana firma kojarzona jest z przyjacielem, kimś, kto ma coś do zaoferowania, co zdecydowanie wzbogaci naszą codzienność i podniesie komfort życia.

Wybierając gadżety reklamowe warto w pierwszej kolejności zwracać uwagę na te najbardziej funkcjonalne, które mogą być wykorzystane przez jak największą liczbę osób, bez względu na ich wiek i płeć. Gadżet reklamowy musi również zaspokajać potrzeby i oczywiście mieścić się w aktualnych trendach. Im bardziej jest modny i funkcjonalny, tym lepiej.

Każdy z gadżetów reklamowych tworzy zaufanie do marki. Budzi pozytywne skojarzenia, a także pozwala oswoić się z nazwą firmy. Każdy z tych aspektów jest szalenie ważny, ponieważ tworzy sieć skojarzeń wokół marki, która zostanie z nią na długo, więc powinna być jak najbardziej przekonująca i zachęcająca do skorzystania z jej usług.

Moda na bawełniane torby jako gadżet reklamowy

Zdecydowanie łatwiej trafić w gusta potencjalnych klientów obserwując aktualnie obowiązujące trendy. Obecnie panuje moda na bycie eko. W tej materii możemy znaleźć niemal wszystko — papierowe słomki, torby wielokrotnego użytku, czy papierowe kubki. Druga z wymienionych opcji ma przewagę nad pozostałymi gadżetami tym, że może być używana niemal codziennie, choćby podczas spacerów, czy wyjść na zakupy.

Obecnie tendencja do wybierania przedmiotów wielokrotnego użytku jest coraz bardziej powszechna. Doniesienia medialne prowokują coraz więcej ludzi do tego, by podejmować bardziej przemyślane decyzje zakupowe, toteż bawełniane torby dostępne za darmo, w ramach gadżetu reklamowego, są wyjątkowo dobrym pomysłem. Uszyte z dobrych gatunkowo materiałów, pojemne i łatwe w przenoszeniu, mogą spowodować uznanie marki w oczach klienta za twór odpowiadający tym cechom. Ktoś, kto oferuje wysokiej jakości dobra za darmo, wzbudza zaufanie potencjalnych kontrahentów. Poza tym z taką formą reklamy łatwiej się utożsamiać i łatwiej ją promować.

Miejsce na reklamę

Bawełniane torby stanowią doskonałą przestrzeń reklamową. Przy dobrym rozplanowaniu powierzchni, można na jednej stronie umieścić logo i całą nazwę firmy. Dysponujemy w tym przypadku znacznie większą ilością miejsca niż w przypadku niewielkich notesów, kalendarzyków, czy długopisów.

Każdy element służący budowaniu wizerunku marki, powinien prezentować ją w odpowiedni sposób. Torby bawełniane są popularną powierzchnią reklamową, coraz częściej docenianą przez osoby, które tworzą strategię rozwoju danej marki, jak również przez samych klientów, którzy zdecydowanie częściej niż w poprzednich latach decydują się na torby, chcąc wpasować się we wcześniej wspomniane aktualnie trendy.

Idealny nadruk na torbę

Jaki powinien być idealny nadruk reklamowy na torbę? Najlepiej kreatywny. I przykuwający uwagę. Tylko w ten sposób możemy przyciągnąć klientów do naszej firmy. Warto wykorzystywać związki frazeologiczne — np. próbować je rozbijać lub wykorzystywać grę znaczeniową słów, wplatając w nie nazwę firmy.

Warto również pomyśleć o grafice — samo logo firmy może nie wystarczyć, dobrym pomysłem jest wkomponowanie go w cały obrazek, który przy okazji rozbawi odbiorcę, wzbudzając w nim miłe skojarzenia z firmą. To właśnie grafiki mogą zadecydować w kluczowym momencie o wyborze tej, a nie innej firmy. Warto o tym pamiętać, zlecając specjalistom w zakresie tworzenia gadżetów reklamowych wykonanie nadruku na torby, kubki, długopisy itd.

Przede wszystkim jakość

Tworząc każdy z gadżetów reklamowych miej na uwadze ich jakość. Torby bawełniane muszą być naprawdę wytrzymałe i uszyte w taki sposób, by być odpornymi na intensywną eksploatację. Dobrze również, by bawełniana torba miała kilka opcji noszenia — na ramieniu i w ręce, a szerokie dno powinno pozwolić na noszenie torby, trzymając za jej spodnią część.

Pamiętajmy, że bawełniane torby to nie tylko dodatek służący do noszenia zakupów. Panie i panowie noszą w nich odzież na zmianę na siłownię, zabierają je ze sobą do pracy oraz na spacery. Nadruk więc powinien być adekwatny do pojawiania się we wszystkich tych miejscach — ma być śmiesznie, ale nie wulgarnie!

Niezależnie od tego, na jaką wielkość torby, jej kolor oraz jakość się zdecydujesz pamiętaj, że to forma wizytówki marki. Postaraj się więc nie tylko o ilość przekazywanych informacji, ale również o jakość gadżetu i postaraj się, by był on finalnie takim, jakiego sam z chęcią byś używał.