Gadżety reklamowe

W jakie akcesoria biurowe z logo firmy warto zainwestować?

To, czy pracownik biurowy będzie w stanie wywiązywać się ze swoich obowiązków w dużej mierze zależy również od tego, jak wyposażone będzie jego stanowisko. W trosce o profesjonalny wizerunek wiele firm zamiast sięgać po klasyczne akcesoria, decyduje się na zamówienie biurowych przyborów sygnowanych logiem lub danymi adresowanymi przedsiębiorstwa. Takie rozwiązanie niesie ze sobą szereg korzyści. Przede wszystkim pozwala pracownikom lepiej identyfikować się z firmą i bardziej angażować w jej życie. Z drugiej strony biurowe gadżety bardzo często wydostają się poza siedzibę – są wydawane w formie prezentów lub pożyczane. Pełnią wtedy rolę promocyjną – więcej osób ma szansę dowiedzieć się o istnieniu firmy i skorzystać z jej usług.

Decydując się na opatrzenie biurowych akcesoriów firmowym znakiem, warto wybrać te najbardziej uniwersalne, z których najwięcej osób będzie mogło korzystać. Należą do nich między innymi:

Długopisy – nie ma chyba osoby, która stwierdziłaby, że ma ich za dużo. Chociaż większość firm wykorzystuje w pracy komputery, a telefony mają funkcję dodawania przypomnień, konieczność zanotowania czegoś odręcznie może się przydarzyć każdego dnia. Długopisy z logo firmy przydadzą się również w trakcie podpisywania dokumentów oraz zawierania umów.

Notesy i kalendarze – tak samo jak w przypadku długopisów, nigdy nie wiadomo, kiedy potrzebna będzie nam kartka papieru. Można na niej notować w trakcie rozmowy telefonicznej lub zostawić na niej wiadomość koleżance z biura. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby na poszczególnych stronach umieścić dane kontaktowe – może to pomóc potencjalnym klientom w skontaktowaniu się z firmą lub uzyskaniu informacji.

Podkładki pod mysz – nic tak nie denerwuje w pracy z komputerem, jak zacinający się kursor. Specjalna mata pozwoli nie tylko swobodnie operować myszką bez obaw o jej zabrudzenie, ale również poprawi ergonomię stanowiska pracy i ustrzeże przed zmęczeniem nadgarstka.