Notesy – niedoceniany gadżet reklamowy firmy
Jednym z bardzo istotnych elementów prowadzenia przedsiębiorstwa jest budowanie wizerunku i tworzenie wokół marki zaufanej i oddanej społeczności. Działaniem, które świetnie w tym pomaga jest rozdawanie firmowych gadżetów – kto z nas nie lubi dostawać prezentów, nawet jeśli jest to drobiazg? W charakterze takich upominków najlepiej sprawdzają się uniwersalne przedmioty codziennego użytku. Takie, które przydadzą się każdemu i które wszędzie będzie można zabrać ze sobą. Doskonałym przykładem są notesy z nadrukiem firmowym.
Chociaż w dobie digitalizacji możemy ustawiać sobie przypomnienia na telefonie, a zamiast coś zapisywać można po prostu zrobić zdjęcie, wiele osób wciąż preferuje tradycyjną, papierową formę sporządzania notatek. Każdy, kto nie jest mistrzem klawiatury i nie opanował do końca obsługi urządzeń elektronicznych, uzna, że szybciej będzie napisać coś odręcznie. Taka metoda sprawdza się również w przypadku wzrokowców – dzięki niej lepiej zapamiętują oni treści. Właśnie dlatego notesy reklamowe są bardzo przydatnymi gadżetami. Jest wiele sytuacji, w których kartka papieru może okazać się niezastąpiona.
Notesy z logo firmy mogą mieć róże formy, jednak najczęściej produkowane są w formie niewielkich zeszycików, które z powodzeniem mieszczą się w torebce lub plecaku. Dzięki temu są praktyczne i uniwersalne – można korzystać z nich w szkole i na uczelni, w biurze lub w domu. Z wizerunkowego punktu widzenia ważny jest fakt, iż każda korzystająca z nich osoba staje się w pewnym stopniu ambasadorem marki. Im częstszy będzie kontakt z nazwą firmy, jej logotypem czy danymi kontaktowymi, tym lepiej zostaną one zapamiętane, a co za tym idzie rosnąć będzie rozpoznawalność przedsiębiorstwa.
Notesy reklamowe doskonale sprawdzają się w charakterze gadżetu, ponieważ są niedrogie, przydatne i maja szerokie grono odbiorców. Z powodzeniem wykorzystać można je nie tylko jako prezent dla klientów czy partnerów biznesowych, ale również dla samych pracowników. Elegancki notes z firmowym nadrukiem podkreśli profesjonalny charakter przedsiębiorstwa i pozwoli zatrudnionym osobom bardziej identyfikować się z reprezentowaną marką.