Odzież reklamowa, czy warto w nią inwestować?
Wchodząc do sklepu dużej sieci handlowej czy supermarketu budowlanego pierwsze, co rzuca nam się w oczy, oprócz rzecz jasna dużej przestrzeni, to pracownicy ubrani w bluzy z logo firmy, w której pracują. Choć pierwsza myśl zapewne kojarzy się rodzajem tandety to po upływie chwili przeradza się ona w całkiem przemyślany pomysł, a przede wszystkim bardzo praktyczny. Jest to bowiem wręcz idealny sposób promocji swojego przedsiębiorstwa z punktu widzenia pracodawcy, gdyż jednocześnie dba on o zatrudnione osoby, a jednocześnie prezentuje logo swojej firmy za pomocą naturalnych metod. Zasadne wydaje się więc postawienie pytania – czy odzież reklamowa jest produktem, w który warto inwestować swoje pieniądze?
Odzież reklamowa zapewnia rozpoznawalność marki
Choć może to na pierwszy rzut oka nie być oczywiste, to na wyżej postawione pytanie odpowiedź brzmi: tak. Z kilku względów. Po pierwsze ma to związek ze zjawiskiem zwanym efektem częstotliwości. Ilekroć Klient zdecyduje się skorzystać z naszych usług lub zakupić towar prowadzonej przez nas firmy, napotka pracowników wyposażonych w odzież reklamową z logiem przedsiębiorstwa. Choć początkowo może nie wywrzeć to na nim żadnego wrażenia to po pewnym czasie częstotliwość “oglądanego obrazka” sprawi, że zacznie budzić to jego sympatię, a co za tym idzie marka firmy stanie się znacznie bardziej rozpoznawalna i darzona sympatią. Po drugie, odzież reklamowa nie musi być nudna i tendencyjna. Ciekawie zaprojektowana oraz dostosowana do potrzeb pracowników może być wspaniałym wsparciem dla wykonywania przez nich obowiązków w codziennej pracy. Przede wszystkim musi być jednak praktyczna i funkcjonalna, by mogła być w pełni wykorzystywana, także trwała, by służyć przez długi cały czas.
Ubrania z logiem to prosty, tani i chwytliwy zabieg marketingowy
Oczywiście, odzież reklamowa jest nieco droższym produktem reklamowym niż choćby długopisy czy kubki, ale pod względem praktyczności nie odstaje od wyżej wymienionych przedmiotów. Jej cena także nie przyprawia o zawrót głowy. Niemniej, pewne jest to, że w pełni spełnia swoją podstawową rolę, a mianowicie we wspaniały sposób promuje daną markę, wpływając w dużej mierze na jej rozpoznawalność.